facebook

Ford F-150 2003

See other trims

Ford S�rie F 2003

Toujours le roi !

Par : Éric Descarries

Il n'est pas facile de parler de la grande camionnette Ford de la série F en quelques pages pour deux raisons bien simples : primo, elle existe dans une foule de modèles et de versions, et secundo, elle demeure encore la marque la plus vendue en Amérique du Nord, toutes marques confondues; et cela, malgré le fait que la concurrence (lire Chevrolet, GMC et Dodge Ram) a lancé plusieurs importantes nouveautés au cours des dernières années. Cependant, le temps commence à compter, et Ford est à concevoir une nouvelle F pour les mois à venir, question de garder cette fameuse première position tant convoitée.

Plusieurs versions de la Ford F

Par où commencer quand on veut décrire la gamme de Ford F ? De base, la F peut être une camionnette très simple à cabine simple et à caisse courte mue par un V6 également simple. Mais ce genre de configuration n'est pas très populaire chez nous, et on ne le retrouvera qu'avec la fameuse Lightning, une sorte de camionnette de haute performance à tirage très limité dont il sera question plus loin. En général, les acheteurs iront au moins pour la F-150 à cabine allongée à deux portes et à deux battants pouvant accepter cinq personnes à son bord. Plusieurs iront pour l'empattement régulier, alors que d'autres préféreront le long empattement avec une caisse longue. Mais attendez, il y a déjà des variantes parmi ces premiers choix. Pensons d'abord aux diverses finitions dont les XL et XLT de base et les Lariat, plus luxueuses. Puis, pour une application encore plus précise, Ford propose une cabine à quatre portes avec une caisse courte en plastique moulé. Il s'agit ici de la fameuse Supercrew. En 2003, ajoutez les versions STX sportives et Heritage à peinture à deux teintes. Évidemment, il y a toute une panoplie d'équipements mécaniques qui entrent ici en ligne de compte.

Le choix des moteurs

Limitons-nous ici au choix des moteurs. Le moteur de base est un V6 de 4,2 litres qui fait très bien l'affaire dans la plus petite version. Cependant, la majorité des consommateurs iront du côté des V8 de la marque dont le 4,6-litres de base (qui est standard avec les 4 x 4 ou les cabines doubles). Enfin, Ford propose le 5,4-litres, particulièrement à l'aise dans toutes les caisses. Il peut même être conçu pour fonctionner au gaz naturel ou au moyen d'un tandem gaz naturel et gaz propane. Ce n'est pas encore fini ! Ce même 5,4-litres viendra avec un compresseur mécanique qui lui donnera quelque 340 chevaux dans la super version Harley-Davidson. Pas assez ? Connaissez-vous la Lightning ? Une camionnette sportive de performance de 385 chevaux ? Cabine simple, caisse courte, moteur à compresseur mécanique, pneus surdimensionnés, ajouts aérodynamiques, rien n'y manque. Et les performances ? Elles sont incroyables ! Même si la Lightning fait penser à un dragster, elle a une tenue de route à faire pâlir d'envie plus d'une sportive ! La version Harley-Davidson, en noir seulement, livre également des performances semblables quoiqu'un peu plus modérées. La boîte de vitesses peut être mécanique à cinq rapports sur certains modèles de travail, mais la plupart des modèles offrent une boîte automatique à quatre rapports, y compris les Lightning et les Harley-Davidson. De base, ce sont des véhicules à propulsion, mais la motricité aux quatre roues sur commande est livrable sur la plupart des modèles sauf avec le V6 ou avec les versions de performance. Le freinage peut être à disques et à tambours ou à disques seulement; et Ford offre l'ABS en équipement facultatif sur certains modèles.

Un intérieur discret

L'intérieur des Ford varie moins que les finitions extérieures. Cependant, il est livrable dans diverses étapes de finition. Une F-150 peut être un véhicule de travail avec banquette peu glorieuse; elle peut également être une camionnette très luxueuse, comme la superbe King Ranch (j'allais l'oublier, celle-là) aux décorations uniques. Les plus agréables auront des sièges baquets à l'avant et, si l'on a affaire à une cabine allongée, une banquette pour trois adultes à l'arrière. Il faudra faire quelques contorsions pour l'atteindre, car dans les versions à quatre roues motrices, le seuil est élevé. Les fameux nouveaux ancrages de siège d'enfant LATCH sont déjà installés dans les Ford F. En passant, il est possible d'obtenir le pédalier réglable électriquement en option. Et parlant d'options, qui soit dit en passant sont nombreuses dans le catalogue des F-150, mentionnons la sellerie de cuir, la radio, les lève-glaces et les rétroviseurs à commande électrique, le régulateur de vitesse, le télédéverrouillage des portières, la climatisation automatique, etc. Tout y est… moyennant supplément, évidemment !

Et maintenant les Super Duty

Les camionnettes Ford de travaux légers sont toutes des F-150. Si l'on veut plus de capacité, il faut passer aux F-250 et F-350, les Super Duty, jusqu'aux F-750 de poids moyen. Beaucoup de voyageurs et d'amateurs de caravaning choisissent ces Ford pour tirer une roulotte de grandes dimensions attelée à une sellette dans la caisse de la camionnette. Dans ces camionnettes, le moteur de base est le V8 de 5,4 litres, mais on peut obtenir le V10 à essence de 6,8 litres ou le puissant V8 turbodiesel autrefois de 7,3 litres et maintenant de 6 litres. Mise au point par Navistar International, cette toute nouvelle mécanique à double arbre à cames en tête pourra être livrée avec la boîte manuelle à six rapports ou avec une nouvelle automatique à cinq rapports.

Les SuperDuty peuvent être commandées avec une cabine régulière, allongée ou double à quatre portes, alors que la F-350 est offerte avec les roues arrière doubles. Malgré leur vocation commerciale, ces Super Duty sont proposées avec des finitions intérieures de luxe y compris la finition Lariat. Tout cet équipement est amplement illustré dans les brochures des Ford Super Duty. En passant, saviez-vous qu'il y a même une version F-650 (ça, c'est un poids moyen) de luxe spécialement créée pour tirer les plus grosses et plus luxueuses roulottes sur le marché ? Il s'agit de la Super Crewzer.

Une conduite spéciale

Si l'on passe outre la version Lightning au comportement routier très sportif, il faut savoir conduire une F-150 avec un certain discernement. Comme pour toute camionnette, la F-150 est un véhicule qui exige un certain respect. Si vous la respectez, elle saura vous donner des années de service. La position de conduite est impressionnante du fait que le conducteur croit dominer la route. La tenue de route est bonne, mais il ne faut pas la surestimer. Tou

Informations

Warranty Basic:
5 Years/100,000 km

Drivetrain:
3 Years/60,000 km

Corrosion:
5 Years/Unlimited km

Roadside Assistance:
5 Years/100,000 km

Prix sommaire du véhicule

Description PDSF
Prix de base 26,715.00 $
Frais de transport 1,045.00 $
Prix total des options 0.00 $
Prix total avec les options 27,760.00 $
Prix total sans les options 27,760.00 $

Vehicle

Emissions
G/km Of CO2 Emissions N/A
Kg/yr of CO2 Emissions @ 20K km/year N/A

Chassis

Weight Information
Standard Weight - Front 0 lbs
Standard Weight - Rear 0 lbs
Gross Axle Wt Rating - Front 3200 lbs
Gross Axle Wt Rating - Rear 3550 lbs
Curb Weight - Front 2516 lbs
Curb Weight - Rear 1829 lbs
Option Weight - Front 0.00 lbs
Option Weight - Rear 0.00 lbs
Reserve Axle Capacity - Front 684.00 lbs
Reserve Axle Capacity - Rear 1721.00 lbs
As Spec'd Curb Weight 4345.00 lbs
As Spec'd Payload 1705.00 lbs
Maximum Payload Capacity 1705.00 lbs
Gross Combined Wt Rating 7,200 lbs
Gross Axle Weight Rating 6750.00 lbs
Curb Weight 4345.00 lbs
Reserve Axle Capacity 2405.00 lbs
Total Option Weight 0.00 lbs
Payload Weight Front 0 lbs
Payload Weight Rear 0 lbs
Gross Vehicle Weight Rating 6050.00 lbs
Trailering
Dead Weight Hitch - Max Trailer Wt. 4,000 lbs
Dead Weight Hitch - Max Tongue Wt. 400 lbs
Wt Distributing Hitch - Max Trailer Wt. 4,000 lbs
Wt Distributing Hitch - Max Tongue Wt. 600 lbs
Fifth Wheel Hitch - Max Trailer Wt. 4,000 lbs
Maximum Trailering Capacity N/A
Fifth Wheel Hitch - Max Tongue Wt. 1,000 lbs
Frame
Frame Type Ladder
Sect Modulus Rails Only N/A
Frame RBM N/A
Frame Strength N/A
Frame Thickness N/A
Suspension
Suspension Type - Front Torsion Bar
Suspension Type - Rear 2-Stage Multi-Leaf
Spring Capacity - Front 3200 lbs
Spring Capacity - Rear 3550 lbs
Axle Type - Front Twin Forged SLA
Axle Type - Rear Semi-Floating
Axle Capacity - Front 3900 lbs
Axle Capacity - Rear 3800 lbs
Axle Ratio (:1) - Front 3.31
Axle Ratio (:1) - Rear 3.31
Shock Absorber Diameter - Front 30 mm
Shock Absorber Diameter - Rear 30 mm
Stabilizer Bar Diameter - Front N/A
Tires
Front Tire Order Code T65
Rear Tire Order Code T65
Spare Tire Order Code T65
Front Tire Size P255/70R16SL
Rear Tire Size P255/70R16SL
Spare Tire Size P255/70R16SL
Front Tire Capacity 2064 lbs
Rear Tire Capacity 2064 lbs
Spare Tire Capacity 2064 lbs
Revolutions/Mile @ 45 mph - Front 692 Rev/Mile
Revolutions/Mile @ 45 mph - Rear 692 Rev/Mile
Revolutions/Mile @ 45 mph - Spare 692 Rev/Mile
Wheels
Front Wheel Size 16.0 x 7.0 in
Rear Wheel Size 16.0 x 7.0 in
Spare Wheel Size 16.0 x 7.0 in
Front Wheel Material Steel
Rear Wheel Material Steel
Spare Wheel Material Steel
Steering
Steering Type Power
Steering Ratio (:1), On Centre 14.0
Turning Diameter - Curb to Curb 40.5 ft
Turning Diameter - Wall to Wall 42.3 ft
Brakes
Brake Type Power
Brake ABS System 4-Wheel
Disc - Front (Yes or ) Yes
Disc - Rear (Yes or ) Yes
Front Brake Rotor Diam x Thickness 12.1 x -TBD- in
Rear Brake Rotor Diam x Thickness 13.2 x -TBD- in
Fuel Tank
Fuel Tank Capacity, Approx 95 L
Fuel Tank Location Midship

Powertrain

Transmission
Drivetrain 4 Wheel Drive
Trans Order Code 44M
Trans Type 5
Trans Description Cont. Manual w/OD
First Gear Ratio (:1) 3.90
Second Gear Ratio (:1) 2.25
Third Gear Ratio (:1) 1.49
Fourth Gear Ratio (:1) 1.00
Fifth Gear Ratio (:1) 0.80
Reverse Ratio (:1) 3.41
Clutch Size 11.4 in
Final Drive Axle Ratio (:1) N/A
Transfer Case Model Warner 44-06
Transfer Case Gear Ratio (:1), High 1.00
Transfer Case Gear Ratio (:1), Low 2.64
Mileage
EnerGuide Estimate - City 14.4 L/100 km
EnerGuide Estimate - Hwy 11.0 L/100 km
Cruising Range - City 1550.94 mi
Cruising Range - Hwy 2030.32 mi
Engine
Engine Order Code 992
Engine Type Gas V6
Displacement 4.2L/256
Fuel System EFI
SAE Net Horsepower @ RPM 202 @ 4800
SAE Net Torque @ RPM 252 @ 3400
Electrical
Cold Cranking Amps @ 0° F (Primary) 650
Maximum Alternator Capacity (amps) 130
Cold Cranking Amps @ 0° F (3rd) N/A
Cooling System
Total Cooling System Capacity 20.1 qts

Dimensions

Interior Dimensions
Passenger Capacity 3
Front Head Room 40.8 in
Front Leg Room 40.9 in
Front Shoulder Room 63.8 in
Front Hip Room 61.0 in
Second Head Room N/A
Second Leg Room N/A
Second Shoulder Room N/A
Second Hip Room N/A
Exterior Dimensions
Wheelbase 120.2 in
Length, Overall w/o rear bumper 207.2 in
Length, Overall N/A
Width, Max w/o mirrors 79.4 in
Height, Overall 76.2 in
Overhang, Front 38.7 in
Overhang, Rear w/o bumper 48.3 in
Front Bumper to Back of Cab 119.8 in
Cab to Axle 39.1 in
Cab to End of Frame 79.7 in
Ground to Top of Load Floor 36.3 in
Ground to Top of Frame 33.2 in
Frame Width, Rear 39.4 in
Ground Clearance, Front N/A
Ground Clearance, Rear N/A
Body Length 0.00 ft
Cab to Body N/A
Cargo Area Dimensions
Cargo Box Length @ Floor 78.8 in
Cargo Box Width @ Top, Rear 62.1 @ Belt in
Cargo Box Width @ Floor 60.3 in
Cargo Box Width @ Wheelhousings 50.0 in
Cargo Box (Area) Height 19.7 in
Tailgate Width N/A
Cargo Volume 58.6 ft³

MECHANICAL

  • 4.2L (256) EFI V6 engine
  • Single element engine block heater
  • 5-speed manual transmission w/OD
  • Four wheel drive
  • 2-speed manual shift-on-the-fly transfer case
  • 72 amp-hour (650 CCA) maintenance-free battery w/battery-saver feature
  • 130 amp alternator
  • 4-pin trailer tow wiring
  • Fail-safe cooling
  • 6-1/2' pickup box w/tie-down hooks
  • Fuel tank skid plate
  • Twin forged SLA front axle
  • Front torsion bar/rear leaf spring suspension
  • Gas-pressurized shock absorbers
  • P255/70R16SL all-terrain SBR OWL tires
  • Full-size spare tire
  • Spare tire lock
  • 16" x 7.0" 5-stud grey styled steel wheels w/chrome hubs
  • Underframe crank-type spare tire carrier
  • Pwr steering
  • Pwr front/rear disc brakes
  • 4-wheel anti-lock brake system
  • 95 litre (20.8 imperial gallon) fuel tank

EXTERIOR

  • Chrome front bumper w/black top cap & Medium Dark Platinum lower valance
  • Chrome rear step bumper w/black wrap-over step pad
  • Black wheel opening mouldings
  • Chrome headlamp surround & grille w/Dark Shadow Grey "egg crate" insert
  • Box-rail/tailgate mouldings
  • Cargo box light
  • Dual manual mirrors w/black cap
  • Interval wipers
  • Black door handles
  • Removable locking tailgate w/black handle

INTERIOR

  • Cloth front full bench seat
  • Black vinyl floor covering
  • Black polyurethane steering wheel
  • Gauges-inc: oil pressure, engine coolant temp, fuel, speedometer, voltmeter
  • Securilock anti-theft ignition
  • AM/FM stereo radio w/cassette-inc: digital clock, (4) speakers
  • Dual instrument panel cup holders
  • Auxiliary pwr point in instrument panel
  • Removable instrument panel ash cup
  • Vinyl upper door trim w/integral armrests & map pockets
  • Manual day/night inside rearview mirror
  • Dual A-pillar grab handles
  • Cloth sunvisors w/LH strap, RH mirror
  • Dome light w/dual map lights
  • Underhood light
  • Back panel cover

SAFETY

  • Driver & front passenger airbags w/passenger-side deactivation switch
  • 4-wheel anti-lock brake system
  • Outboard height-adjustable shoulder belts
  • LATCH lower anchors and tethers for children

ENGINE

4.2L (256) EFI V6 ENGINE
  • (STD)
  • *ULEV capable*
992 0 $
4.6L (281) EFI OHC V8 "TRITON" ENGINE 99W 645 $
5.4L (330) EFI OHC V8 "TRITON" ENGINE
  • (REQ: 44U Trans)
99L 1500 $

TRANSMISSION

5-SPEED MANUAL TRANSMISSION W/OD
  • (STD)
  • (REQ: 992 or 99W Engine)
44M 0 $
4-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION W/OD
  • (w/99L Engine-inc: aux trans oil cooler)
44U 1360 $

AXLE

3.31 AXLE RATIO
  • (REQ: 99W or 99L Engine) (w/T3P Tires REQ: 99W Engine)
X27 0 $
3.55 AXLE RATIO X19 55 $
3.55 AXLE RATIO W/LIMITED SLIP DIFFERENTIAL XH9 425 $

SERIES ORDER CODE

XL SERIES ORDER CODE 800A 0 $

PAYLOAD PKG

PAYLOAD PKG #1
  • inc: 2744 kg (6050 lb) GVWR, 773 kg (1705 lb) max payload
  • (REQ: 992 Engine)
___ 0 $
PAYLOAD PKG #1
  • inc: 2835 kg (6250 lb) GVWR, 843 kg (1860 lb) max payload
  • (REQ: 99W Engine)
___ 0 $
PAYLOAD PKG #1
  • inc: 2857 kg (6300 lb) GVWR, 805 kg (1775 lb) max payload
  • (REQ: 99L Engine)
___ 0 $

TIRES

P235/70R16SL ALL-SEASON SBR BSW TIRES
  • (N/A w/992 Engine)
T52 0 $
P235/70R16SL ALL-SEASON SBR OWL TIRES
  • inc: BSW spare tire
  • (N/A w/992 Engine, 772 Work Truck)
T53 85 $
P255/70R16SL ALL-TERRAIN SBR OWL TIRES
  • (STD)
T65 0 $
P265/70R17 ALL-TERRAIN SBR OWL TIRES
  • (REQ: 47Y STX Edition)
T5N 0 $
LT265/70R17 ALL-TERRAIN SBR OWL TIRES
  • (REQ: 47Y STX Edition)
  • *Recommended for demanding off-road usage*
T5E 170 $
LT245/75R16D ALL-TERRAIN SBR OWL TIRES
  • (w/X27 Axle REQ: 99W Engine) (N/A w/641 Wheels)
T3P 375 $

SEAT TYPE

CLOTH FRONT FULL BENCH SEAT
  • (STD)
C_ 0 $
VINYL FRONT FULL BENCH SEAT A_ 0 $
CLOTH FRONT 60/40 SPLIT BENCH SEAT
  • inc: driver & passenger lumbar
M_ 525 $
CLOTH FRONT CAPTAINS CHAIRS W/CONSOLE
  • inc: driver & passenger lumbar
F_ 905 $
CLOTH FRONT SPORT 60/40 SPLIT BENCH SEAT
  • inc: driver & passenger lumbar
  • (REQ: 94S Sport Group or 47Y STX Edition)
S_ 0 $
CLOTH FRONT SPORT CAPTAINS CHAIRS W/CONSOLE
  • inc: driver & passenger lumbar
  • (REQ: 94S Sport Group)
T_ 380 $

PAINT

SOLID PAINT
  • (STD)
___ 0 $
LOWER TWO-TONE PAINT
  • (N/A w/47Y STX Edition, 772 Work Truck, 94S Sport Group)
954 285 $

AIR CONDITIONING

NO AIR CONDITIONING ___ 0 $
AIR CONDITIONING 572 1050 $
FEDERAL AIR CONDITIONING EXCISE TAX ___ 100 $

ADDITIONAL OPTIONS

STX EDITION
  • inc: Kenwood AM/FM stereo radio w/single CD/MP3 player, Dark Graphite cloth 60/40 split bench seat, colour-keyed front/ rear bumpers & lower fascia, 3.55 axle ratio, colour-keyed grille surround w/chrome ring & black billet grille insert, clear park lamps, chrome tubular running boards, chrome exhaust tip, colour-keyed wheel lip mouldings/mirror caps/door handles/door trim mouldings, unique "STX 4x4" decal, clear headlamps, fog lamps, P265/70R17 all-terrain OWL tires, 17" chrometec styled wheels w/chrome lug nuts *Affects colour availability*
  • (w/992 Engine REQ: 44M Trans) (N/A w/954 Two-Tone Paint, 94S Sport Group, 604 XLS Appearance Group, 53T Tow Hooks)
  • *NET*
47Y 2000 $
CLASS III TRAILER TOWING GROUP
  • inc: 7-pin trailer wiring harness, frame-mounted hitch receiver, HD shock absorbers, limited slip differential
  • (w/44U Trans-inc: aux trans oil cooler) (w/99L Engine & 44U Trans-inc: upgraded aux trans oil cooler)
  • *This pkg req'd to tow over 1814 kg (4000 lb)*
535 995 $
TRAILER TOWING GROUP CREDIT
  • (REQ: 44M Trans & 535 Trailer Towing Group)
  • *CREDIT*
___ -90 $
WORK TRUCK GROUP
  • inc: vinyl front full bench seat, "XL" badge *Replaces STD chrome trim w/argent grey bumpers/wheel hubs/grille surround* *Retains XL door trim panels*
  • (w/T3P Tires REQ: 627 Payload) (N/A w/T53, T55 or T65 Tires, C_ Seat, 168 Carpeting, 595 Fog Lamps, 604 XLS Appearance Group, 605 XL Value Group, 94S Sport Group, 954 Two-Tone Paint, 18E Cab Steps, 585 or 58X Radio)
  • *CREDIT*
772 -400 $
XL SPORT GROUP CREDIT
  • (REQ: 94S XL Sport Group & 604 XLS Appearance Group)
  • *CREDIT*
___ -715 $
XL VALUE GROUP
  • inc: air cond, elect AM/FM stereo radio w/single CD player *Due to a supplier issue, Single CD Player may be replaced by Single CD/Cassette at no extra charge*
  • (N/A w/772 Work Truck)
  • *GROSS*
605 1320 $
VALUE GROUP SAVINGS
  • *DISCOUNT*
___ -420 $
XLS APPEARANCE GROUP
  • inc: split bench seat, colour-keyed door mouldings, polished aluminum wheels
  • (N/A w/772 Work Truck)
  • *NET*
604 600 $
BLACK BEDLINER 86U 395 $
BLACK TUBULAR-TYPE CAB STEPS
  • (N/A w/772 Work Truck, 473 Accessories Group)
18E 465 $
COLOUR-KEYED CARPETING
  • inc: colour-keyed carpeted floor mats
  • (N/A w/772 Work Truck)
168 135 $
OVERHEAD CONSOLE
  • inc: compass, outside temp gauge, (2) storage bins
  • (N/A w/C_ or A_ Full Bench Seats)
41N 270 $
FOG LAMPS
  • (N/A w/772 Work Truck)
595 215 $
PWR ADJUSTABLE ACCELERATOR/BRAKE PEDALS
  • (REQ: 44U Trans)
17P 195 $
SKID PLATES
  • inc: frame front crossmember/ transfer case skid plates
413 100 $
SPEED CONTROL/TILT STEERING COLUMN 52N 515 $
TACHOMETER 152 80 $
SOFT TONNEAU COVER
  • *NO LONGER ORDERABLE*
86T 390 $
TOW HOOKS
  • inc: (2) cast iron front tow hooks
  • (REQ: 595 Fog Lamps)
53T 50 $
"TOP 3" ACCESSORIES GROUP
  • inc: colour-keyed moulded running boards, wraparound hood deflector, hard plastic bedliner
  • (N/A w/18E Cab Steps)
  • *NET*
473 1015 $
XL SPORT GROUP
  • inc: colour-keyed bumpers/ manual mirror caps/grille, "egg crate" grille insert, sport cloth 60/40 split bench seat, 3.55 axle ratio, polished aluminum wheels, P255/70R16 all-terrain OWL tires, "4x4 Sport" decal, tachometer, fog lamps, tow hooks (w/52N Speed Control/Tilt-inc: black leather-wrapped steering wheel)
  • (N/A w/772 Work Truck, 954 Two-Tone Paint)
  • *Affects colour availability*
  • *NET*
94S 1290 $
(4) 16" POLISHED ALUMINUM WHEELS
  • (N/A w/T3P Tires, 772 Work Truck)
641 380 $
MANUAL SLIDING REAR WINDOW 433 175 $
AM/FM STEREO RADIO W/SINGLE CD PLAYER
  • inc: digital clock, (4) speakers
  • (N/A w/772 Work Truck)
585 270 $
AM/FM STEREO RADIO W/CASSETTE, 6-DISC CD CHANGER
  • inc: (4) speakers, premium sound system w/speed compensated volume control, integrated amp & equalizer
  • (N/A w/772 Work Truck)
  • *RBDS equipped*
58X 310 $

LIMITED PRODUCTION OPTIONS

P255/70R16SL ALL-SEASON SBR BSW TIRES
  • (w/992 Engine REQ: X19 or XH9 Axle)
  • (LPO)
T54 135 $